הרב שלמה לוינשטיין שליט"א – פרשת השבוע – פרשת ראה – לאור הנר – תשע"ו – 2016

רְאֵה, אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם–הַיּוֹם: בְּרָכָה, וּקְלָלָה. כז אֶת-הַבְּרָכָה–אֲשֶׁר תִּשְׁמְעוּ, אֶל-מִצְו‍ֹת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם, הַיּוֹם. כח וְהַקְּלָלָה, אִם-לֹא תִשְׁמְעוּ אֶל-מִצְו‍ֹת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, וְסַרְתֶּם מִן-הַדֶּרֶךְ, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם הַיּוֹם: לָלֶכֶת, אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים–אֲשֶׁר לֹא-יְדַעְתֶּם. (חומש דברים, פרק י"א, פסוקים כ"ו – כ"ח).

Rabbi Shlomo Levenstein – Leor Aner – Weekly Torah Portion – Parashat Reeh – 5776 – 2016

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡
לצערנו מופצים ברחבי הרשת סירטונים, מאמרים, תאוריות וכו המכפשים את חכמי ישראל בכל דרך אפשרית וממצאים תאוריות או מפיצים תאוריות ע"י אנשים שקבלו על עצמם את השנאת יהדות עם ישראל על הדור.

היום שלכל ילד יש מכשיר שבו הוא נחסף לתכנים מסוכנים אלו לקחנו על עצמנו להילחם בתופעה ע"י דחיפה (פרסום בגוגל) של סירטונים בנושאים שונים למשתמשים כגון סירטון זה להצלת עם ישראל נשמח עם תבקר בלינק הבא ותתרום כפי יכולתך, כול תרומה תתקבל בברכה.

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡

✡✡✡ הרב שלמה לוינשטיין שליט"א – פרשת השבוע – פרשת ראה – לאור הנר – תשע"ו – 2016 ✡✡✡

belief,ethics,faith,judaism,religion,spiritual,spirituality,torah,אמונה,יהדות,מוסר,קודש,קודש להשם,רוחני,רוחניות,תורה,פרשת השבוע,הרב שלמה לוינשטיין,הרב לוינשטיין,שלמה לוינשטיין,לוינשטיין,Rabbi Shlomo Levenstein,Rabbi Levenstein,Shlomo Levenstein,Levenstein,Leor Aner,Weekly Torah Portion,חומש דברים,דברים,ספר דברים,פרשת ראה,ראה,Parashat Reeh,Reeh,תשעו,2016,5776

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *