סוד המח היהודי

אחת החידות שמעסיקות אנשים רבים בעולם זו השאלה מהו סודו של המוח היהודי? ומנגד עולה השאלה מהי סיבת האנטישמיות? האם זה תלוי אחד בשני?

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡
✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡
לצערנו מופצים ברחבי הרשת סירטונים, מאמרים, תאוריות וכו המכפשים את חכמי ישראל בכל דרך אפשרית וממצאים תאוריות או מפיצים תאוריות ע"י אנשים שקבלו על עצמם את השנאת יהדות עם ישראל על הדור.

היום שלכל ילד יש מכשיר שבו הוא נחשף לתכנים מסוכנים אלו לקחנו על עצמנו להילחם בתופעה ע"י דחיפה (פרסום בגוגל) של סירטונים בנושאים שונים למשתמשים כגון סירטון זה להצלת עם ישראל נשמח אם תבקר בלינק הבא ותתרום כפי יכולתך, כול תרומה תתקבל בברכה.

חשוב מאוד: הערוץ מפעיל פרסומות, הרווחים אינם לצורך אישי אלא לקידום תכנים בנושא אמונה, שבת, התבוללות וכו ברשת ועוד.
לפעמים הפרסומות לא מתאימים לרוח התכנים בערוץ לכן אבקש מכול המשתמשים שנתקלים בפרסומות לא ראויות לדווח בהקדם האפשרי למייל kodeshlahashem@gmail.com ואני אדאג להסירה בהקדם האפשרי.
תודה על שיתוף הפעולה.
✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡
✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡

הרב זמיר כהן, סוד המח היהודי, חובה! / !Rabbi Zamir Cohen, Jewish Brain Secret, must ✡

belief,ethics,ewish brain secret,faith,jewish brain,judaism,rabbi zamir,rabbi zamir cohen,religion,secret,spiritual,spirituality,torah,zamir,zamir cohen,אמונה,היהודי,המח,המח היהודי,הרב,הרב זמיר,הרב זמיר כהן,זמיר,זמיר כהן,יהדות,כהן,מוסר,סוד,סוד המח היהודי,קודש,קודש להשם,רוחני,רוחניות,תורה

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *