הרב זמיר כהן שליט"א – פרשת השבוע – פרשת כי תצא – מגלים מחדש את הפרשה – תשע"ה – 2015 – הידברות

כִּי-תֵצֵא לַמִּלְחָמָה, עַל-אֹיְבֶיךָ; וּנְתָנוֹ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בְּיָדֶךָ–וְשָׁבִיתָ שִׁבְיוֹ. יא וְרָאִיתָ, בַּשִּׁבְיָה, אֵשֶׁת, יְפַת-תֹּאַר; וְחָשַׁקְתָּ בָהּ, וְלָקַחְתָּ לְךָ לְאִשָּׁה. יב וַהֲבֵאתָהּ, אֶל-תּוֹךְ בֵּיתֶךָ; וְגִלְּחָה, אֶת-רֹאשָׁהּ, וְעָשְׂתָה, אֶת-צִפָּרְנֶיהָ. יג וְהֵסִירָה אֶת-שִׂמְלַת שִׁבְיָהּ מֵעָלֶיהָ, וְיָשְׁבָה בְּבֵיתֶךָ, וּבָכְתָה אֶת-אָבִיהָ וְאֶת-אִמָּהּ, יֶרַח יָמִים; וְאַחַר כֵּן תָּבוֹא אֵלֶיהָ, וּבְעַלְתָּהּ, וְהָיְתָה לְךָ, לְאִשָּׁה. יד וְהָיָה אִם-לֹא חָפַצְתָּ בָּהּ, וְשִׁלַּחְתָּהּ לְנַפְשָׁהּ, וּמָכֹר לֹא-תִמְכְּרֶנָּה, בַּכָּסֶף; לֹא-תִתְעַמֵּר בָּהּ, תַּחַת אֲשֶׁר עִנִּיתָהּ. (חומש דברים, פרק כ"א, פסוקים י – י"ד).

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡✡
לצערנו מופצים ברחבי הרשת סירטונים, מאמרים, תאוריות וכו המכפשים את חכמי ישראל בכל דרך אפשרית וממצאים תאוריות או מפיצים תאוריות ע"י אנשים שקבלו על עצמם את השנאת יהדות עם ישראל על הדור.

היום שלכל ילד יש מכשיר שבו הוא נחסף לתכנים מסוכנים אלו לקחנו על עצמנו להילחם בתופעה ע"י דחיפה (פרסום בגוגל) של סירטונים בנושאים שונים למשתמשים כגון סירטון זה להצלת עם ישראל נשמח עם תבקר בלינק הבא ותתרום כפי יכולתך, כול תרומה תתקבל בברכה.

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡­­✡✡✡

✡✡✡ הרב זמיר כהן שליט"א – פרשת השבוע – פרשת כי תצא – מגלים מחדש את הפרשה – תשע"ה – 2015 – הידברות ✡✡✡

belief,ethics,faith,judaism,religion,spiritual,spirituality,torah,אמונה,יהדות,מוסר,קודש,קודש להשם,רוחני,רוחניות,תורה,פרשת השבוע,הרב זמיר כהן,הרב זמיר,זמיר כהן,זמיר,הידברות,מגלים את הפרשה,Rabbi Zamir Cohen,Rabbi Cohen,Zamir Cohen,Cohen,Hidabroot,Discovering the Parsha,Weekly Torah Portion,חומש דברים,דברים,ספר דברים,פרשת דברים,פרשת כי תצא,כי תצא,Parashat Ki Tetze,Ki Tetze

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *