הרב יצחק יוסף מגלה מה היה בפגישה הראשונה בשנת תש"ל (בסביבות 1970) בין הבבא סאלי לבין הרב עובדיה יוסף, כיצד נפגשו, מה קרה בפגישה ואיזה דבר מפתיע אמר הבבא סאלי לרב עובדיה יוסף.

למי שרוצה לראות את השיעור המלא ממנו לקוח קטע וידיאו זה – שילחץ כאן

*******************
הדבר אולי הכי חשוב בדור הזה הוא שאסור לנו להתערב במחלוקות של רבנים ולא לבזות שום תלמיד חכם ירא שמיים אמיתי. ולא משנה מאיזה חוג או מאיזה זרם הוא מגיע. במיוחד שמדובר בתלמיד חכם שהעידו עליו גדולי הדור הזה או הדור הקודם על גדלותו. לכן יהודים יקרים – אנא מכם אל תיפלו בפח הגדול של יצר הרע שיודע שהמשיח תכף מגיע ואותו יצר הרע מפיל מלא יהודים בחטאים על ידי שגורם להם לבזות ולזלזל ולהביע דיעה נגד תלמידי חכמים. על זה אמרו חז"ל: כל המבזה תלמיד חכם – אין רפואה למכתו. וכן המבזה תלמידי חכמים -אין לו חלק לעולם הבא.

תיזכרו את המעשה הקשה שהיה לפני 250 שנה שהייתה מחלוקת בין שני גדולי הדור: הרב יעקב עמדין (היעב"ץ) והרב יהונתן אייבישיץ. והמחלוקת הייתה קשה. ונאמרו דברים קשים מאד בין הצדדים. ולאחר כמה שנים כשכולם נפטרו, היה גילוי לאחד מצדיקי הדור שנאמר לו שהרב יעקב עמדין והרב יהונתן אייבישיץ יושבים בשמיים בגן עדן ולומדים תורה ביחד תוך כדי עינוג עילאי מזיו השכינה. אבל חלק מהתלמידים שלהם שביזו ודיברו נגד הרב של הצד השני, סובלים בגיהנום! (לא כולם אלא רק מי שביזה את הרב של הצד השני). ומדוע זה קרה ככה? כי המחלוקת של הרבנים הייתה לשם שמיים. ע"פ ההלכה. אבל המחלוקת של התלמידים לא הייתה לשם שמיים כלל. אלא מאינטרסים אישיים ואגו מנופח שכאילו רק הרב שלהם הוא רב גדול. לכן אנא מכם יהודים יקרים – אל תבזו תלמידי חכמים אמיתיים. ובמיוחד שגדולי הדור הקודם העידו שהם תלמידי חכמים. אנחנו לא מתערבים ולא דוחפים את האף למחלוקת שאין לנו שום רשות להתערב בה. אבל מי שהוא תלמיד חכם מזוייף או מתחזה – חובה להוקיע אותו ולפרסם את גנותו. ישמע חכם ויוסף לקח.

*******************
אהבתם? לחצו כאן ועשו מנוי בקליק לערוץ זה וכך תקבלו עדכונים על סרטונים חדשים

********************
מצווה לשתף סרטון זה לחברים ובני משפחה שלכם. מי שמשתף אז הוא שותף במצוות זיכוי הרבים של ערוץ זה. אשרי מי שמזכה את הרבים ע"פ ההלכה.

**************************
האתר הרשמי – שומר ישראל:

לערוץ Shomer Israel לחץ כאן

לערוץ "שיעורי תורה למתקדמים" לחץ כאן

****************
הערוץ הזה אינו להצלחת מישהו ולא לעילוי נשמת מישהו אלא הערוץ הוא נטו לשם שמיים לכבוד הקב"ה ושכינתו. להקמת שכינתא מעפרא ולעילוי שכינת עוזנו. ויהי רצון שכל עם ישראל יחזרו בתשובה שלימה במהרה וידקדקו בהלכה ונזכה לגאולה השלימה ברחמים.

***************************
אם יש סרטון מסוים שהועלה שלא ברשות וברצון בעליו המקוריים של הסרטון, אז ניתן לפנות אליי במייל על מנת שאוריד אותו. (אלא אם כן לא אכפת לכם כי בין כה וכה מדובר בזיכוי הרבים נטו ולא לרווח כספי וכדומה. אין פרסומות בערוץ זה.)

***************************
אפשר וכדאי לשאול שאלות בהלכה באתר הבא
להיכנס לשם, לרשום את השאלה בתיבת השאלות.
(אם את/ה ספרדי/אשכנזי/תימני תציין/י את זה כדי שעבור שאלות מסוימות יוכלו לענות לך בהתאם)
———–
תוכל/י גם לשאול שאלות בהלכה בטלפון בקו ההלכה הספרדי 0737-860-860
(24 שעות ביממה. ולשאלות דחופות אפשר להתקשר גם בשעות הקטנות של הלילה)
או לכתוב להם שאלה באתר
———-
או תוכל/י להתקשר לקו ההלכה של אשכנזים 073-724-6000
(24 שעות ביממה. ולשאלות דחופות אפשר להתקשר גם בשעות הקטנות של הלילה)
——–
ואפשר לשאול שאלות בוואטספ (אנחנו לא מעודדים שימוש בווטספ אלא זה למי שאין ברירה)
זה מתאים בעיקר למתחזקים ולא לחרדים
054-748-9177 (יש לציין אם אתה ספרדי/אשכנזי)
(אפשר לשלוח הודעות מהבוקר עד שעה 23:00 אבל למקרים דחופים גם באמצע הלילה)

***************************
שומר ישראל
shomer1087@gmail.com

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *